کنترل کردن طراحی سرگرمی زیباترین اینستاگرام

کنترل کردن: طراحی سرگرمی زیباترین اینستاگرام عروس اینستاگرام سرگرمی چه خبر از کجا ؟ باور میکنی یا نه ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی دور تند کنتور هزینه‌های خاموشی

    خاموشی و بی برقی این روزها نه تنها تهران، بلکه بسیاری از شهرستان ها را دچار معضل کرده هست. معضلی که به گفته مسئولان ارشد وزارت نیرو، بدون برنامه ریزی هست. البته

    دور تند کنتور هزینه‌های خاموشی

    دور تند کنتور هزینه های خاموشی

    عبارات مهم : ایران

    خاموشی و بی برقی این روزها نه تنها تهران، بلکه بسیاری از شهرستان ها را دچار معضل کرده هست. معضلی که به گفته مسئولان ارشد وزارت نیرو، بدون برنامه ریزی هست. البته نمی توان چندان به تاثیر مثبت این بی برقی های بی برنامه درراستای کم کردن مصرف برق، دل خوش بود لیکن جهش 6 هزار مگاواتی مصرف برق در وقت اوج مصرف و آن هم در شرایطی که خاموشی های برق از هفته گذشته شروع و این روزها به اوج خود رسیده این عنوان را متذکر می شود که مردم هنوز کسری برق را باور ندارند و تلاشی هم جهت مدیریت مصرف نمی کنند.

    دور تند کنتور هزینه‌های خاموشی

    خاموشی ممتد و روزانه آن هم در زمانی که ادارات و شرکت های شخصی و دولتی، در ساعت کاری هستند، باعث می شود که هزینه های حقوق و دستمزد، هزینه وقت مکان و وقت و سایر هزینه های جاری بر شرکت ها اعمال شود، بدون آن که بازدهی وجود داشته باشد. دامنه این هزینه های بی بازگشت در مشاغل آزاد از رستوران داری و کافه داری گرفته تا مشاغلی که نیاز به استفاده از برق جهت پیشبرد کارهای خود دارند، مانند جوشکاری و خیاطی و انواع کارگاه های صنعتی کوچک و بزرگ را در بر می گیرد.

    اما به نظر می رسد که این تحمیل هزینه های مضاعف به واحدهای اقتصادی، تنها اسباب زحمت جدیدی است که از سوی مدیریت ناقص منابع اعمال می شود. علت این مدعا هم این است که غلامرضا خوش خلق، مدیر عامل برق منطقه ای پایتخت کشور عزیزمان ایران می گوید: مصرف برق نه تنها کم کردن پیدا نکرده، بلکه سیر صعودی نیز داشته است.

    خاموشی و بی برقی این روزها نه تنها تهران، بلکه بسیاری از شهرستان ها را دچار معضل کرده هست. معضلی که به گفته مسئولان ارشد وزارت نیرو، بدون برنامه ریزی هست. البته

    خوش خلق در گفت و گو با فارس گفت: قطعاً خاموشی هایی که مردم آن را احساس می کنند، به علت عدم صرفه جویی و زیاد کردن مصرف برق بوده هست، آیا که جهت اینکه پایداری شبکه سراسری حفظ شود، مدیریت بار شبکه را اعمال کردیم.

    خوش خلق خاطرنشان کرد: از مردم بارها خواهش کرده ایم که 10 درصد از مصرف خود را صرفه جویی و مدیریت کنند، یعنی مصارف غیر ضرور خود را صرفه جویی و مدیریت کنند، یعنی مصارف غیر ضرور خود را به ساعات غیر پیک انتقال یافته کنند.

    مدیرعامل برق منطقه ای پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: اوج مصرف برق از ساعت 11 تا 16 هست، بنابراین از مردم تقاضا داریم، از مصرف لوازم برقی در این ساعات کمتر استفاده کنند و به عنوان مثال در روز از روشن کردن لامپ های اضافی خودداری کنند.

    دور تند کنتور هزینه‌های خاموشی

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار هست، خاموشی برق برنامه ریزی شده است ای داشته باشیم، تصریح کرد: ما به هیچ وجه خاموشی برنامه ریزی شده است ای قرار نیست، اعمال کنیم.

    پیش از آن هم همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی تاکید کرده بود که ما خاموشی برنامه ریزی شده است ای اعمال نمی کنیم، ولی کسری برق موضوعی است که باید مردم آن را باور کنند و در مصرف برق خود صرفه جویی کنند.

    حائری گفت: اگر مردم صرفه جویی 10 درصدی داشته باشند، خاموشی ها به حداقل می رسد، ولی اگر این زیاد کردن مصرف ادامه پیدا کند، خاموشی ها ادامه خواهد یافت، بعد به نظر می رسد، با توجه به رشد مصرف و بی توجهی مشترکان برق در مدیریت مصرف اعمال خاموشی ها به اطلاع شهروندان برسد، تا هم مشترکان کمبود برق را باور کنند و هم اینکه بعضی پرسشها در بی اطلاعی از وقت خاموشی کم کردن یابد.

    خاموشی و بی برقی این روزها نه تنها تهران، بلکه بسیاری از شهرستان ها را دچار معضل کرده هست. معضلی که به گفته مسئولان ارشد وزارت نیرو، بدون برنامه ریزی هست. البته

    نارضایتی شهروندان از عدم اعلام وقت خاموشی

    برخی از مشترکان برق اعلام می کنند که شرق پایتخت کشور عزیزمان ایران طی ساعات گرم ظهر بیش از 3 ساعت برق قطع بود! اگر خاموشی ها شروع شده است لااقل اعلام کنند!

    یکی دیگر از مشترکان برق در جنوب پایتخت کشور عزیزمان ایران می گوید: روزانه دو ساعت برق این منطقه قطع می شود و هنگامی که با شرکت برق تماس می گیریم، اعلام می کنند که روزانه دو ساعت قطعی برق را باید در نظر داشته باشید.

    دور تند کنتور هزینه‌های خاموشی

    وی افزود: هنگامی که در تماس با 121 به آنها اعلام می کنیم که خاموشی داریم می گویند که باید تحمل کنید و وقت قطعی برق نیز مشخص نیست.

    مشترک دیگری که در منطقه پیروزی ساکن هست، می گوید: متاسفانه به طور مکرر در ساعات میانی روز و بعدازظهر دو ساعت قطعی برق داریم، حال هنگامی که هر روز در این ساعت قطعی برق داریم، بهتر است که دولت وقت خاموشی ها را اعلام کند، تا ما بتوانیم برنامه ریزی مورد نیاز را انجام دهیم.

    وی افزود: آپارتمان های چند طبقه در ساعات بی برقی دچار مسئله کم آبی نیز می شوند، آیا که اکثر این آپارتمان ها دارای پمپ آب هستند، تا آب را به طبقات بالاتر پمپاژ کند، بنابراین اگر از قبل اعلام شود چه ساعتی قطعی برق رخ خواهد داد، در آن ساعت مشترکان از آب جهت استحمام استفاده نمی کنند.

    این یکسان ادامه داد: در روزهای گذشته چند نفر به خاطر قطع برق در آسانسور گیر کرده اند.

    یک بیمار ام اس نیز می گوید: گرما جهت بیماران ام اس سم هست، آیا که با رفتن برق و گرم شدن دمای محیط بدن آنها دچار حساسیت شدید می شود، بنابراین اگر قرار است هر روز خاموشی داشته باشیم، بهتر است وزارت نیرو وقت بندی خاموشی برق را اعلام کند.

    بنابراین گزارش،در حالی که روزانه شاهد خاموشی های گسترده در سطح کشور و به خصوص پایتخت کشور عزیزمان ایران هستیم، ظاهرا مدیریت مصرف پیک مصرف برق در روز گذشته به بالای 56 هزار مگاوات رسید و رقم هشدار دهنده 56 هزار و 532 مگاوات‏‏ درزمان اوج مصرف برق ثبت شد.

    با توجه به گرم شدن دمای هوا در اکثر استان های کشور، مهم است که مشترکان در مصرف برق بخش خانگی حداکثر صرفه جویی را به عمل آورده و در ساعات پیک از به کارگیری لوازم برقی پرمصرف اجتناب کرده تا مردم به خاص در مناطق گرم جنوب کشور نیز از نعمت برق برخوردار باشند.

    ابتکار

    واژه های کلیدی: ایران | برنامه | مدیریت | برنامه ریزی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار